განხილული საკითხები :
- საავტორო უფლებების ქაოსი- პრეზენტაცია
- საავტორო უფლებების ტესტი
სლაიდის საშალებით გავეცანით საავტორო უფლებებს- შეკითხვებს რომელზე დადებითი პასუხის შემთხვევაში ყველა უფლება დაცულია :
- ხდება თუ არა ნაშრომის კოპირება საგანმანათლებლო მიზნებით გამოყენებისათვის?
- არის თუ არა მასალა ორიგინალური ვერსია ძირითადად ფაქტებისგან შემდგარი და არც თუ ისე შემოქმედებითი ნაშრომი?
- მასალის მცირედი ნაწილის თუ სრული გამოყენება ხდება?!
- არის თუ არა მასალის ორიგინალი ადვილად ხელმისაწვდომი?!
ასევე , განვიხილეთ დამატებითი ვიზუალური მასალის გადანაწილების პროცენტული რაოდენობები, გამოყენებული მასალის ციტირების წყაროები.
''ვისწავლეთ" ვებ-გვერდის ჩანიშნვა- მისი შემდგომი გამოყენებისათვის , შევიტანეთ პროექტის შაბლონში ჩვენს მიერ მონიშნული გვერდები რომელიც დაგვჭირდება პროექტის განხორციელებისათვის, ასევე '' ვისწავლეთ'' გადმოვიწერეთ ''Youtube"-დან ვიდეოები ჩვენი პროექტის შინაარსის მიხედვით.
სასწავლო ნიმუშების შექმნა - მასწავლებლებმა უნდა შექმნას მოსწავლის ნამუშევარი - ანუ მასწავლებელი მოსწავლის როლში, იმისათვის რომ გაიგოს თუ რას და როგორ აფასებს საჭიროებებიდან გამომდინარე-განვიხილეთ შეფასებების რუბრიკები/ ბროშურები/პრეზენტაციები.
აღნიშნულმა პრაქტიკულმა სამუშაოებმა ნათლად დაგვანახა ის საფეხურები რომელიც უნდა გავიაროთ პროექტის სრულყოფისათვის- მასწავლებლისა და მოსწავლის სრული მობილიზირებისათვის.
იზა, გენაცვალე, კარგად გაქვს შეფასებული დღევანდელი დღის საკითხები.
ReplyDeleteგისურვებ წარმატებას პროექტის განხორციელებაში.
იზა, გენაცვალე, კარგად გაქვს შეფასებული დღევანდელი დღის საკითხები.
ReplyDeleteგისურვებ წარმატებას პროექტის განხორციელებაში.